Eropartner Distribution is also available in English
Het merk dat LELO zou worden, begon in 2003, in de voorkamer van een herenhuis in Stockholm, waar drie ontwerpers samenkwamen op precies de juiste plaats op precies het juiste moment, met precies het juiste idee. Het was een idee dat uiteindelijk de grenzen van een hele industrie zou hervormen en overstijgen, en het begon met een simpele vraag:
\"Wat als onze meest intieme items net zo mooi waren gemaakt als degene die we met de meeste trots lieten zien\"
Ze zijn een merk als geen ander: LELO heeft zichzelf lang gevestigd als HET luxe pleziermerk, toonaangevend op de markt op het gebied van design, innovatie, technologie en reputatie. hun erfgoed is gebouwd op kwaliteit, waardoor het zijn plaats als het belangrijkste merk voor seksspeeltjes ter wereld veiligstelt. Maar LELO is niet alleen een merk voor seksspeeltjes; het is een zelfzorgbeweging gericht op degenen die weten dat tevredenheid gender, seksuele geaardheid, ras en leeftijd overstijgt. Ze bieden de ervaring van extase zonder schaamte, het plezier van het ontdekken van alle wonderen van je lichaam, en faciliteren zo hun klanten met vertrouwen dat leidt tot een vervuld intiem leven.